piątek, 5 lipca 2013

Oczekiwanie na książki

Od kilku dni czekam na moje nowe zdobycze książkowe:

1. 
Tytuł: Ruth
Autor: Elizabeth Gaskell
Wydawnictwo: MG
Rod wydania: 2013
Strony: 544


2.
Tytuł: Małe kobietki
Autor: Louisa May Alcott
Wydawnictwo: MG
Rok wydania: 2012
Strony: 304

3.
Tytuł: Tudorowie. Prawdziwa historia niesławnej dynastii
Autor: G.J. Meyer
Wydawnictwo: Astra
Rok wydania: 2012
Strony: 660
Teraz na stronie wydawnictwa książka w promocji 25% taniej!
 
 
Czy ktoś czytał już może którąś z tych pozycji? Jestem ciekawa jak wrażenia, opinie po lekturze? Chętnie przeczytam jakąś recenzję.


2 komentarze:

  1. Czytałam "Ruth" i "Małe kobietki" i choć obie te lektury coś w sobie miały to nie do końca były zachwycające, porywające... To zapewne nie ten typ literatury. A tej książki o Tudorach jestem bardzo ciekawa, bo lubię ten rozdział historii. Już sporo o nich czytałam, oglądałam też filmy, ale zawsze chętnie powracam do losów tej dynastii 8)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu masz moje słówko o "Małych kobietkach": http://zielonowglowie.blogspot.com/2013/05/majowka-czyli-wszystko-co-dobre-szybko.html
    Zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń