poniedziałek, 9 września 2013

Polecam do obejrzenia :)

Hej

Wracam na chwilkę, ale nie z recenzją książki. Praktyki zawodowe zajmują mi każdą wolną chwilę, albo nie ma mnie w domu, albo jestem i pracuję. Ale cieszę się, bo już odzwyczaiłam się trochę od ciągłego ruchu i zamętu :)

Jedyne na co mam siłę po całym dniu to ciepły koc, filiżanka ziółek i dobre kino. I z tym właśnie dzisiaj przychodzę. Mam kilka perełek do polecenia.


 

1. Serial kostiumowy Downton Abbey - wspaniała produkcja, urzekła mnie od samego początku, znana z pewnością wielbicielom gatunku. Przeplatające się sukcesy i niedole arystokracji angielskiej oraz licznej i jakże barwnej służby - cały wachlarz ludzkich uczuć, słabości, lęków, pragnień. Dobra obsada, cudowne kostiumy, wnętrza.... Obejrzałam wszystkie sezony i czekam na kolejny.
2. Brzydka prawda - amerykańska komedia z 2009 roku, jak dla mnie udane połączenie humoru i romansu. Lekki i przyjemny, spełniający moje oczekiwania. Chyba największym zaskoczeniem była dla mnie rola Gerarda Butlera, nigdy bym nie pomyślała, ze odnajdzie się w komedii romantycznej, a tu proszę, wraz z Heigl tworzą udaną filmową parę.


3. Do szpiku kości - film z młodziutką Jennifer Lawrence, pozornie prosta historia - młoda dziewczyna poszukuje zaginionego ojca, aby utrzymać dom i godne życie. Świat jednak jest okrutny, a bohaterka musi zmierzyć się z tym co, najgorsze. Ten film to kilka słów, kilku bohaterów, gdzie cisza, gesty, obrazy odgrywają najważniejsze role. Jest w nim coś magicznego, ale i banalnego, dla jednych okaże się wielką nudą i klapą, dla innych intrygującą historyjką. Ja dałam się uwieźć :)


Jeszcze zaglądam do was i uciekam.

4 komentarze:

  1. Butler grał w "P.S. Kocham Cię", gdzie między innymi początek był komediowy, a potem to zaczęło się sypać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę obejrzeć "Do szpiku kości"!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Do szpiku kości" świetne kino i okropna rodzina :-)

    OdpowiedzUsuń